آتلیه کودک لیماژ

آتلیه کودک لیماژ عکاسی و فیلم برداری بارداری ، نوزاد و کودک در فضای باز و منزل و بیمارستان

1398/2/28 14:25
نویسنده : آتلیه لیماژ
670 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها شیرین ترین میوه زندگی ما هستند. از روزی که تصمیم به بدنیا آوردنشون میگیرم تا زمانی که به این دنیا میان و مارو تبدیل به خوشبخترین پدر و مادر دنیا میکنند. گاهی اوقات اینقدر این حس خوشبختی و لذت از وجودشون زیاده که دلمون می خواد زمان بایسته و اون لحظه تا ابد ثبت بشه. بهترین کار برای ثبت این شیرین ترین لحظات عمر، پیدا کردن یک آتلیه حرفه ای و تخصصی در زمینه کار کودک و سپردن ثبت این لحظات زیبا به اونهاست. ورق زدن وتماشای این خاطرات در سالهای بعد، ارزش این کار رو به شما ثابت می کنه.

در اینجا ما تعدادی از فاکتورها و امکاناتی که در نظرمون برای انتخاب یک آتلیه کودک مناسب مهم بوده و سعی کردیم اونها رو در مجموعه لیماژ فراهم کنیم، ذکر می کنیم. دوست داریم شما بدونید که ما این نکات رو با توجه به سالها تجربه تخصصی و حرفه ای در زمینه کار کودک، بدست آوردیم و در جهت رضایت همراهان عزیزمون سعی کردیم تمام اونهارو یکجا گرد هم بیاریم.   

در بخش بارداری، با تهیه ده دست لباس بارداری و انواع هد سر و کلاه مناسب با اونها، سعی کردیم تا زحمت تهیه و خریداری لباس برای مامانهای باردار عزیز رو کم کنیم. همچنین با استفاده از تکنیکهای نورپردازی و ادیت در فتوشاپ، عوارض ناشی از بارداری را تا حد امکان از بین می بریم. لذا مامان های محترم اصلا نگران بد هیکلی یا ترک های روی شکم و تیرگی پوستتون نباشید.

در بخش نوزاد، ما با اطمینان میگیم که جزو آتلیه های معدودی هستیم که این کار رو بصورت تخصصی انجام میدیم و خودمون هم از کیفیت کارمون بسیار لذت می بریم، انواع اکسسوری مخصوص عکاسی از نوزادان رو از خارج از ایران و با وسواس فراوان خریداری کردیم تا به ظریف ترین و زیباترین شکل، بهترین عکسها رو از این فرشته های زمینی ثبت کنیم.

در بخش کودک هم، انواع به روز ترین دکورها به همراه تعدادی لباس و 7 مدل ماکت کیک فوندانت با متعلقاتش موجوده. همچنین امکان عکاسی و ساخت کلیپ به سبک ساده و اروپایی در یک باغ اختصاصی بسیار زیبا رو داریم. امیدواریم که بتونیم با این توضیحات کمکی به انتخاب شما به لحاظ فاکتورهایی که باید در نظر داشته باشید، کرده باشیم.

به امید دیدارتون در مجموعه گرم و صمیمی لیماژ

تهیه عکسهای زیبا در زمان بارداری  و پس از به دنیا آمدن نوزاد و روند رشد کودک نیاز به تخصص و صبر و حوصله فراوان دارد لذا پیشنهاد ما به خانواده ها یافتن یک آتلیه کودک مناسب است و بهتر است پس از بررسی دکورها و سبک کاری و بازدید از نمونه کارهای آتلیه در سایت و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام با توجه به سلیقه خود اقدام به رزرو وقت نمایند. آتلیه کودک لیماژ با چندین سال سابقه در زمینه عکاسی کودک عکاسی نوزاد و عکاسی بارداری، مفتخر است تا با به روز ترین تجهیزات و دکورها و تیمی صبور و باتجربه، به ثبت بهترین خاطرات شما بپردازد. خاطراتی که تنها ثبت آنها، کلید ماندگاریشان است.

از امکانات موجود در آتلیه کودک لیماژ :

 وجود انواع اکسسوری نوزاد (شامل انواع هد،لباس دورپیچ و دکور ) است بطوریکه بغیر از وسائل شخصی نوزاد مانند پوشک و شیشه شیر احتیاج به هیچ وسیله دیگری نیست.

وجود ده دست لباس بارداری به همراه انواع هد و کلاه، برای مادران باردار، که بعضی از لباسها دارای ست کودک هستند تا اگر بارداری دوم شماست،با فرزند اول هم بتوانید عکسهای زیبایی ثبت کنید.

یکی از مشخصه های عکس یک جشن تولد خوب کیک زیباست. آتلیه کودک لیماژ دارای چندین مدل ماکت کیک تولد با تمهای مختلف می باشند تا والدین مشکل خرید و حمل کیک را نداشته باشند.

در بخش کودک نیز همواره سعی میکنیم تا با اعمال سلیقه و خلاقیت و پیروی از آخرین ترندهای روز دنیا در این زمینه،با بروزترین دکورها و تجهیزات کار کنیم.علاوه بر دکورهای عمومی معمول،با فراهم کردن انواع تمهای مناسبتی و فصلی مانند تمهای ایرانی مثل یلدا و نوروز یا بین المللی مثل هالووین و کریسمس درخدمت خانواده های عزیز باشیم.

در آتلیه لیماژ علاوه بر عکاسی کودک در فضای باز، عکاسی خانوادگی و بارداری نیز در فضای بازانجام می‌شود. به این ترتیب که در صورت خواست مشتری، باغ به صورت اختصاصی اجاره شده و شما می‌توانید با آرامش کامل به ثبت لحظات خود بپردازید. لوکیشن مناسب برای عکاسی فضای باز معمولا باغهایی ست که مخصوص عکاسی طراحی شده و توسط خود آتلیه به شما معرفی می‌شوند. این باغها دارای لوکیشنها و فضاهای متنوع و طراحی شده هستند که باعث می‌شوند نتایج عکاسی از کودکتان متنوع و جذاب باشد.

مسابقه بهترین عکس کودک لیماژ نیز هر سال دوبار به نامهای ( فستیوال بهار - تابستان ) و (فستیوال پاییز - زمستان) برگذار میگردد که در پایان به عزیزان برنده جواییز نقدی و غیر نقدی تقدیم میگرد.

عزیزان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای دیدن بیش از 100 مدل نمونه کار بارداری با شماره 88695744 تماس حاصل فرمایند یا جهت دیدن نمونه کار به وب سایت و صفحه اینستاگرام آتلیه کودک لیماژ مراجعه بفرمایید:

http://limage.ir

www.instagram.com/limage.atelier/

پسندها (4)

نظرات (0)